• Zwroty i reklamacje

Gwarancja i zwroty

Gwarancja

Towar objęty jest gwarancją producenta przez 24 miesiące.

Dowód zakupu (paragon lub faktura) jest nieodłącznym elementem każdej wysyłanej paczki. Wszystkie towary dostępne w sklepie sklep.almar-sport.pl objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają jednak uszkodzenia mechaniczne takie jak np.rozdarcia, obtarcia, rozcięcia, wgniecenia, itp. oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

  1. Uzupełnij formularz reklamacyjny znajdujący się poniżej. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
     
  2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
    Almar-Sport s.c.
    ul. Senatorska 19b
    58-316 Wałbrzych
    Na paczce umieść dopisek REKLAMACJA ALMAR-SPORT
     
  3. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
     
  4. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.
     
  5. Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.

UWAGA!

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.
  • Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
  • W przypadku nie uznania reklamacji kupujący, który złożył wniosek reklamacyjny w siedzibie firmy zobowiązany jest do odebrania Towaru na własny koszt w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania odmowy.
Reklamacja.jpg

Odstąpienie od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległośc w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli zdecydowali się Państwo na odstąpienie od umowy prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji korzystając z dostępnego wzoru formularza znajdującego się poniżej. Mogą Państwo dokonać tego również w drodze jednoznacznej deklaracji (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację pocztą lub drogą elektroniczną dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  4. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.
  5. Z uwagi na bezpieczeństwo odsyłanych towarów prosimy o przesyłanie zwracanego produktu w oryginalnym opakowaniu (pudełko kartonowe).
  6. Towar należy odesłać na adres: Almar-Sport s.c. 58-316 Wałbrzych, ul. Senatorska 19b
  7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  8. Zwrotu środków dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyli Państwo przy realizacji transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inny sposób płatności.
  9. Jeżeli zdecydowali się Państwo na odstąpienie od umowy prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
  10. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy gdy:
    • cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • umowa dotyczy dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    • umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Wymiany

Wymiana nieużywanego towaru dokonywana jest w możliwie najszybszym terminie. Polega ona na wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość i odesłaniu towaru, a następnie ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Formularz-odstapienia-od-umowy.jpg